8 Ağustos 2014 Cuma

Son zamanlarda dikilenler....


Aslında çok şey yaptım son zamanlarda ama foto çekme özrüm nedrniyle daha paylaşma aşamasına erişemediler malesef...  Daha öncelerden Baykumaştan sipariş ettiğim kumaşların yanında gönderdikleri penyeden kendime günlük salaş bi tişört diktim 
Sevdiğim bi bluzumu kalıp olarak kullanarak kestim 
Kollara kumaş yetmediğinden bana artık küçük gelen bi badiminde kollarını keserek kol taktım... 
Bu etekte aslında bayramda giyilmesi için dikilecekti ama ancak tamamlayabildi..
Son olarakta bir dönüşüm var karşınızda ta ta ta taaaa bu gördüğünüz sarı gömlek erkek idi yani gömleğiydi yakayı çıkarıp beden ve kollarda daraltma yaptım ve önüne dantel diktim ben zevkle giyiyorum... Artık haZır aldıklarımı giyemiyorum dikmek çok güzel çok zevkli... Hayırlı geceler efendiiiimmm

0 yorum:

Yorum Gönder