17 Temmuz 2014 Perşembe

Bitmemiş elbise

Eh malum Bayram yaklaşıyor bayramlıkları hazırlamamız lazım büyük kuzuma iki elbise hazırlıyorum biri tamamen bitti ve %100 el dikişi. 
Bu elbiseyi kalıp olarak kullandım be beyazını diktim 
Tabi diğerine göre daha uzun beyaz olan. Bu günlerde benim kızın uzun elbise takıntısı oldu prenses olacakmış hanfendi tabi bu beyaz elbise istediği uzunlukta olmadı zaten öle olmasını da istemedim. Elimde şifon bi parça kumaş vardı tam yazlık desenleri var beyaz penyeyeyle birleştirince istediği prensese dönüşüverdi kuzucum 
Önüne kalp aplike yaptım şuan üzerinde çıkarmıyo eteği kırılacak astarı takılacak ama izin vermiyor biraz üstünde dursunmuş baba gelince ona göstericez :))) 
Oyyyy kuzucuk yaaaa ona bişeyler yapmak beni çok mutlu ediyo ayrıca o da çok seviyo diktiklerimi :))) daha ne olsun....

0 yorum:

Yorum Gönder