25 Eylül 2013 Çarşamba

bomba gibi döndüüüüümmmmm

herkese merhaba......

döndüm diyorum çünkü 5 aydır yoktum. daha doğrusu vardım takipteydim ama bi türlü post yayınlayamadım.. sebebine gelince ailemize yeni bi üye katılacak yakında ve ben zorlu bi süreçten geçiyorum... yeni bebeğimiz olacak Allah' ın izniyle... bu nedenle bir çok hareketim kısıtlandı. bi de üstüne hamilelik başladığında sıkıntılar yaşadık ama çok şükür Rabbimin izniyle o günler geride kaldı... şuan tek dileğim hayırlısıyla sağlıklı bi doğum.... dua edin inşallah...

neyse gelelim bu arada neler yaptım.... hani hatırlarsanız salon takımımı kaplamıştım süt kahve ve beyaz renk kumaşla ayrıca berjerleri falanda kaplamıştım ama ne yalan söliyim acemi işi oldu (çok ustayım ya :)) neyse kafama koydum eşim de sağolsun çok çok yardımcı oldu (zaten hamile hamile kendim yapamazdım) yeniden düzelttik aslında yaptık desem daha doğru olur. çünkü ilk yaptığımızda berjerlerin kumaşını sökmemiştim dikiş aşamasında da kalıp çıkarmamıştım ama siz siz olun koltuk kaplarken önce kumaşı sökün ve her bir parça için gazete ile kalıp çıkarın kumaşı da bu kalıba göre kesin. emin olun kalıba göre kesilen kumaşı diktiğinizde bir kerede hani derler ya cuk oturdu diye aynen öle oldu...


bu kadar anlattım önce berjerlerin resimlerini göstereyim sonra tüm odayı yayınlarım....

 gördüğünüz üzre renk de değişti artık benimde çiçekli berjerlerim vaaaaarrrr..... ayrıca dikkat ettiyseniz berjerlerin kolçakları da değişti. aslında aynı kolçaklar ama sağolsun canım kocam beni kırmadı kolçakların fazlalık olarak gördüğüm kısımları kırdı :)))) çok uğraştı yaaaaa anlatamam ne terler döktü amma çok çivi varmış zımba varmış.... ama değdi.... kesinlikle gelen zaten önce onları görüyo "aaaa ben çiçekli berjere bayılırım diye başlıyolar söze" tabi benimde ağzım kulaklarımda :))))
                           

















başka bi postta yayınlıyım diyodum ama dayanamıcam tüm odayı görün istiyorum.. tabi koltuklarda çok değişiklik yok ama yine de kılıflar değişince havası değişti. ha bide yeni yastıklar ekledim bakalım hangi halini daha çok beğeneceksiniz???

 yukarıda gördüğünüz büyük yastıkların yeni kılıflı hali ve yeni yastıklar bel yastıkları alttaki resim ise bel yastıkları olmadan ki hali hangisi güzel görünüyo?????

 bunlarda odanın değişik açılardan görünümü... alttaki resimde boş olan duvara ayna planlıyorum... planlıyorum dedim çünkü elimde boşta duran bi konsol aynası var onu ya aynen de kullanabilirim beyaza boyayıp dekupajla desende yapabilirim hala karar aşamasındayım... aynanın şuanki rengi sehpanın renginden wenge rengi yani... fikirlerinizi bekliyorum?????

3 yorum:

  1. Hoş geldin canım.hayırlı olsun öncelikle.Allah devamını getirsin.
    çok hoş olmuş bu haliyle ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. bayıldım çok güzel olmuşlar

    YanıtlaSil
  3. Tesekkur ederim hanimlar... biseyler yapip yayinlamayi gercekten ozlemisim...

    YanıtlaSil