2 Nisan 2013 Salı

geri döndüm.......

bir ayı aşkın süredir post yayınlamasamda yorumlarımla sizleri takip etmeye çalıştım arkadaşlar... ama sanmayın ki bu arada boş durdum aslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
emin olun her gün yatağa müthiş bir yorgunlukla ve dinlenebilme umuduyla giriyorum...
mesela şu saatte yatmış olmam lazım ama hazır kızım uyumuşken bir iki yazı yazayımda ucundan başlıyım yine yayınlara dedim...   yoksaaaa mümkün değil vakit bulmak...
bir yandan kafamdakileri yapmaya çalışmak.. bir yandan sizleri takip ederken kafamda şimşekler çaktıran fikirleri not almak... inanırmısınız her gün yeni listeler yapıp bir öncekinden daha çok şey yazıyorum....
çantamda bulduğum her kağıt yapmak istediklerimle dolu....
ama artık yaptıklarıma geçeyimmmmm...

önce küçük işlerimi yayınlayayım.. daha öncede yayınlarıma böle başlamıştım :)))

öncelikle size kayın validemin ördüğü ve benim süslemelerini yaptığım bebek çocuk yeleklerini göstereceğim...

bakalım beğenecek misiniz....

az laf (ki baya konuştum gece gece :)) çok foto......


her iki yeleğe de elde tığ ile küçük renkli motifler yaparak işlendi... herkese iyi geceler.....

0 yorum:

Yorum Gönder