22 Nisan 2013 Pazartesi

bir eskiye hayat verme....

herkese merhaba.... umarım yeni haftaya iyi bir başlangıç yapabilmişsinizdir...
doğrusu ben uzun bir zamandan sonra bu hafta sonu dinlenebildiğimi hissettim ancak maalesef havanın bi türlü kendine gelememesinden dolayı bende kendime gelemedim. bugün artık bitsede gitsek havasında derslere girip çıktım... neyseki sınav zamanı da çocuklar bu ruh durumumdan pek etkilenmedi :))))

yapılacak o kadar çok şey varki neyin ucundan tutsam öbürü aklımda kalıyo ve her şey yarım yamalakmış gibime geliyo... ama aslında bardağın dolu tarafını görecek olursam bu da iyi bişey çünkü hepsi birden bitiverecek beni de ağıııırrr bi yükten kurtaracak....

gelelim sadede malum ben ancak bu saatlerde post yazabiliyorum ve buda her zaman olmuyo bu nedenle yine bir kaç yayın ardarda yayınlıcam...

bu hafta annemin(kayınvalidemin) badana temizlik haftasıydı. bu nedenle eskiler atıldı gün yüzü görmemiş eşyalar ortalığa çıktı... bende tam o anda minderlere göz diktim... benim küçük cadı ne zaman babaannesine gitse minderlerden kendine ev yapar ama yüzleri o kadar eskimiş ki annem ne kadar ortaya çıkarmak istemese de benim kız o kadar onlarla oynamakta diretir. dedim ya gün yüzü görmedikler ortaya çıktı diye teeee 20 yıl öncesinin çiçekli basması da gün görenlerden oldu veeeee minderlerin yeni yüzü olmaya hak kazandı... buyrun değişime şahit olun....

öncesi......
aslında leopar görüntü benim çok hoşuma gidiyo du ama maalesef artık çok eskimişlerdi ve değişmeleri gerekiyodu... hatta bu minderler 3 tane ve biri sobadan nasibini alarak bir kısmı yanmıştı....

eveeeeettt sonrası da bahara ayak uydurarak çok cici çiçekli bi hava kazandı....

herkese iyi geceler efendim... sevgiyle kalın.....

0 yorum:

Yorum Gönder